Jobsmalaysia.info - Jobs Vacancy | Jawatan Kosong Kerajaan | Swasta 2010

Jobsmalaysia.info - Jobs Vacancy | Jawatan Kosong Kerajaan | Swasta 2010


Jawatan Kosong Fakulti Kejuruteraan, UPM

Posted: 13 Apr 2010 08:08 AM PDT

Calon Warganegara Malaysia yang berkelayakan adalah dipelawa untuk mengisi kekosongan jawatan berikut : JURUTEKNIK   -  GRED J17 - Keutamaan diberi kepada calon yang memiliki sijil dalam bidang berkaitan Kimia/Biokimia/Teknologi Makanan atau Bioteknologi atau bidang yang berkaitan sahaja. DOWNLOAD IKLAN DOWNLOAD BORANG PERMOHONAN Borang permohonan yang telah dilengkapkan hendaklah disertakan bersama dengan salinan kad pengenalan, salinan [...] No related posts.


Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Batu Pahat

Posted: 13 Apr 2010 08:07 AM PDT

Permohonan adalah dipelawa kepada Rakyat Negeri Johor Darul Takzim atau Warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan untuk mengisi kekosongan jawatan berikut di Majlis Perbandaran Batu Pahat. 1)  Juruteknik KLASIFIKASI : Perkhidmatan Kejuruteraan KUMPULAN PERKHIDMATAN : Sokongan TARAF JAWATAN : Kontrak Gred J17 : JADUAL GAJI MATRIKS P1T1 RM843.06 – [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Batu Pahat (MPBP)
  2. Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Kemaman
  3. Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Port Dickson


Jawatan Kosong Majlis Agama Islam & Istiadat Melayu Kelantan

Posted: 13 Apr 2010 08:06 AM PDT

Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia [keutamaan kepada peranakan Negeri Kelantan] yang berkelayakan untuk mengisi jawatan di Maahad Tahfiz Al -Quran Majlis Agama Islam Dan Istiadat Melayu Kelantan . Keperluan yang di tawarkan adalah seperti berikut : i. Guru Pengajian Islam – Takhasus Qiraat (1 kekosongan) ii. Guru Pengajian Islam – Usuluddin (1 kekosongan) DOWNLOAD [...] No related posts.


Jawatan Kosong di Jabatan Perdana Menteri

Posted: 13 Apr 2010 08:05 AM PDT

Permohon-pemohon adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan bagi mengisi kekosongan jawatan di Jabatan Perdana Menteri dengan menggunakan Sistem Permohonan Jawatan yang disediakan. Jawatan-jawatan yang di tawarkan adalah seperti berikut :- Pengawal Keselamatan Gred KP11 Penghantar Notis Gred N3 Pemandu Kenderaan Gred R3 Pembantu Am Pejabat Gred N1 Pekerja Awam Gred R1 Permohonan boleh dibuat secara online di [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong di Jabatan Perdana Menteri


Jawatan Kosong Lembaga Air Perak

Posted: 13 Apr 2010 08:04 AM PDT

Pemohon-pemohon adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia (keutamaan kepada rakyat DYMM Paduka Seri Sultan Perak) yang berkelayakan untuk memohon mengisi kekosongan jawatan dalam perkhidmatan Lembaga Air Perak seperti berikut:- 1. Jurutera (Elektrikal) (1 kekosongan) DOWNLOAD IKLAN CARA MEMOHON (i) Permohonan hendaklah dibuat dalam LAP.J.1/97 yang diperolehi secara percuma di Bahagian Pentadbiran, Tingkat 2, Ibu [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Lembaga Air Perak
  2. Jawatan Kosong Lembaga Air Perak
  3. Jawatan Kosong Majlis Agama Islam dan 'Adat Melayu Perak


Jawatan Kosong Kolej Islam Sains & Teknologi, Terengganu

Posted: 13 Apr 2010 08:03 AM PDT

1) PENSYARAH KESIHATAN PERSEKITARAN Kelayakan: Ijazah Sarjana Muda Kesihatan Persekitaran; atau Ijazah Sarjana Muda Kesihatan Persekitaran dan Keselamatan Pekerjaan; atau Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Kimia; yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi-institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. 2) PENSYARAH FISIOTERAPI Kelayakan: Ijazah Sarjana Muda Fisioterapi yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi-institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Majlis Daerah Rembau
  2. Jawatan Kosong Kolej Islam Sains & Teknologi
  3. Jawatan Kosong Kolej Islam Sains dan Teknologi (KIST)


Jawatan Kosong Pelatih Malaysia Airlines (MAS)

Posted: 13 Apr 2010 08:02 AM PDT

YAYASAN PELAJARAN JOHOR (YPJ) MEMPELAWA ANDA YANG BERKELAYAKAN UNTUK MENJADI PELATIH JURUTERA DAN JURUTEKNIK PENYELENGGARAAN DI MALAYSIA AIRLINES (MAS). Sila muat turun:- Iklan Pelatih MAS Borang Permohonan Pelatih MAS Related posts:Jawatan Kosong Malaysia Airlines System (MAS) Jawatan Kosong Malaysia Airlines Berhad Related posts:
  1. Jawatan Kosong Malaysia Airlines System (MAS)
  2. Jawatan Kosong Malaysia Airlines Berhad


No comments:

Post a Comment