Jobsmalaysia.info - Jobs Vacancy | Jawatan Kosong Kerajaan | Swasta 2010

Jobsmalaysia.info - Jobs Vacancy | Jawatan Kosong Kerajaan | Swasta 2010


Jawatan Kosong Kementerian Pendidikan Tinggi (KPT)

Posted: 12 Apr 2010 08:02 AM PDT

Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berusia 18 tahun ke atas dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan Pegawai Pendidikan Pengajian Tinggi (PPPT) Gred DH41 di Kementerian Pendidikan Tinggi: 1. Pegawai Pendidikan Pengajian Tinggi (PPPT) Gred DH41 Syarat Kelayakan: • Individu yang memiliki kelayakan minimum ijazah sarjana muda kepujian dalam bidang Fesyen, 'Chef Training/Culinary Art', Penyamanan Udara dan Bahasa [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran
  2. Jawatan Kosong Majlis Daerah Rembau
  3. Kementerian Pengajian Tinggi – Program Diploma Pendidikan (DPLI)


Jawatan Kosong Universiti Teknologi MARA

Posted: 12 Apr 2010 07:33 AM PDT

Universiti Teknologi MARA dengan ini mempelawa calon-calon Bumiputera Warganegara Malaysia yang berkelayakan dalam bidangbidang yang berkaitan untuk mengisi kekosongan jawatan tetap/kontrak/sementara di Kampus Shah Alam dan Cawangan bagi memenuhi Wawasan 2020 Negara. PENOLONG PENERBIT RANCANGAN B27 PEREKA B27 PENOLONG PEGAWAI KEBUDAYAAN B27 PENOLONG PEGAWAI PERANGKAAN E27 PENOLONG PENGURUS LADANG G27 PENOLONG PEGAWAI VETERINAR G27 PENOLONG PENGURUS ASRAMA N27 PENOLONG PEGAWAI PENERBITAN N27 PENOLONG PEGAWAI BELIA [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Universiti Teknologi Mara (UiTM)
  2. Jawatan Kosong Universiti Teknologi MARA Johor
  3. Jawatan Kosong Universiti Teknologi MARA Kelantan


Jawatan Kosong Majlis Agama Islam Negeri Sembilan

Posted: 12 Apr 2010 07:27 AM PDT

Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia dan keutamaan kepada anak kelahiran Negeri Sembilan Darul Khusus yang telah menetap di Negeri Sembilan melebihi 10 tahun untuk mengisi kekosongan jawatan di Baitulmal, Majlis Agama Islam Negeri Sembilan. 1. PENOLONG PEGAWAI HAL EHWAL ISLAM GRED S27 SYARAT LANTIKAN: - Warganegara Malaysia - Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup permohonan - [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Majlis Agama Islam Negeri Sembilan
  2. Jawatan Kosong Perbadanan Kemajuan Negeri, Negeri Sembilan (PKNNS)
  3. Jawatan Kosong JABATAN HAL EHWAL AGAMA TERENGGANU (JHEAT)


Jawatan Kosong Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP)

Posted: 12 Apr 2010 07:24 AM PDT

Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) dengan ini mempelawa calon-calon Warganegara Malaysia yang berkelayakan dalam bidang-bidang berkaitan untuk mengisi kekosongan jawatan di Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan. 1. PEGAWAI HAL EHWAL ISLAM S48 (1 KEKOSONGAN) 2. PENOLONG AKAUNTAN W27 (1 KEKOSONGAN) 3. PEMBANTU HAL EHWAL ISLAM S17 (1 KEKOSONGAN) 4. PEMBANTU HAL EHWAL ISLAM (GURU TADIKA) S17) (14 KEKOSONGAN) 5. [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Majlis Agama Islam Selangor
  2. Jawatan Kosong Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan
  3. Jawatan Kosong Majlis Agama Islam dan 'Adat Melayu Perak


Jawatan Kosong Perbadanan Produktiviti Malaysia (MPC)

Posted: 12 Apr 2010 07:20 AM PDT

Perbadanan Produktiviti Malaysia (MPC) ingin mempelawa Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan-jawatan berikut: Pegawai Perunding (Gred E41) Pembantu Tadbir (Perkeranian/ Operasi (Gred N17) Pembantu Am Pejabat (Gred N1) CARA MEMOHON: Permohonan hendaklah dibuat dengan menggunakan Borang Permohonan Jawatan MPC, yang boleh didapati daripada Bahagian Pengurusan Sumber Manusia, Perbadanan Produktiviti Malaysia (MPC), Peti Surat 64, Jalan Sultan, 46904 Petaling [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Perbadanan Produktiviti Malaysia
  2. Jawatan Kosong Perbadanan Bioteknologi dan Biodiversiti Negeri Johor
  3. Jawatan Kosong Perbadanan Perusahaan Kecil dan Sederhana Malaysia (SME Corp. Malaysia)


Jawatan Kosong Maktab Kerjasama Malaysia

Posted: 12 Apr 2010 07:19 AM PDT

Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan-jawatan di Maktab Kerjasama Malaysia, Petaling Jaya Selangor: 1. PEGAWAI LATIHAN (GRED E41) 2. PENOLONG PEGAWAI TADBIR (GRED N27) Permohonan adalah secara online di www.jobsmalaysia.gov.my Download Cara Memohon Download Iklan Jawatan. Tarikh Tutup : 26 April 2010 Related posts:Jawatan Kosong Maktab Kerjasama Malaysia (MKM) Jawatan Kosong Maktab Kerjasama Malaysia Jawatan Kosong MAKTAB KERJASAMA [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Maktab Kerjasama Malaysia (MKM)
  2. Jawatan Kosong Maktab Kerjasama Malaysia
  3. Jawatan Kosong MAKTAB KERJASAMA MALAYSIA


No comments:

Post a Comment