Jobsmalaysia.info - Jobs Vacancy | Jawatan Kosong Kerajaan | Swasta 2009

Jobsmalaysia.info - Jobs Vacancy | Jawatan Kosong Kerajaan | Swasta 2009


Jawatan Kosong Lembaga Tabung Haji

Posted: 09 Feb 2010 10:05 PM PST

Kami adalah tunggak kejayaan ekonomi ummah dan pengurusan haji terbilang. Seiring dengan visi dan misi TH, pelawaan dibuka kepada Warganegara Malaysia (Islam) yang berkelayakan untuk mengisi jawatan seperti berikut:- 1. PENGAWAL KESELAMATAN (SPP1) (11 kekosongan di Jabatan Pengurusan Hartanah & Pentadbiran) DOWNLOAD IKLAN PERMOHONAN Calon-calon yang berminat boleh menghantar 'resume' dengan menyertakan sijil-sijil akademik, sijil-sijil lain yang berkaitan, sekeping gambar [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Lembaga Tabung Haji
  2. Jawatan Kosong di Lembaga Tabung Haji
  3. Jawatan Kosong Lembaga Tabung Haji


Jawatan Kosong Koperasi UPM Bhd

Posted: 09 Feb 2010 10:03 PM PST

JAWATAN        : KERANI AKAUN/KERANI (PEREMPUAN SAHAJA) KELAYAKAN    : DIPLOMA PERAKAUNAN UMUR            : 19-30 TAHUN SILA HANTAR SENDIRI ATAU POS RESUME BESERTA GAMBAR TERKINI BERUKURAN PASPORT  DAN SALINAN SIJIL-SIJIL YANG BERKENAAN KE ALAMAT BERIKUT : KOPERASI UPM BHD, TINGKAT 1, BANGUNAN PUSAT PERNIAGAAN KOPERASI, BEG BERKUNCI 260,PEJABAT POS UPM, UNIVERSITI PUTRA MALAYASIA, 43400 UPM SERDANG, SELANGOR DARUL EHSAN SEBELUM ATAU PADA HARI KHAMIS [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Universiti Putra Malaysia (UPM)
  2. Jawatan Kosong di Fakulti Sains, UPM
  3. Jawatan Kosong Fakulti Perubatan dan Sains Kesihatan, UPM


Jawatan Kosong Lembaga Kemajuan Johor Tenggara (KEJORA)

Posted: 09 Feb 2010 04:26 PM PST

Warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh iklan adalah dipelawa memohon jawatan-jawatan sebagaimana di bawah. 1. Penolong Pegawai Perancang Bandar dan Desa (J36) Syarat Lantikan: i) Calon adalah dari kalangan Penolong Pegawai Perancang Bandar dan Desa Gred J29 yang memenuhi syarat-syarat berikut : a) Telah disahkan di dalam perkhidmatan b) Mencapai tahap prestasi yang ditetapkan c) Lulus [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong LEMBAGA PELABUHAN JOHOR
  2. Jawatan Kosong Lembaga Kemajuan Bintulu (BDA)
  3. Jawatan Kosong Kolej Pengajian Islam Johor


Jawatan Kosong Majlis Daerah Batu Gajah (MDBG)

Posted: 09 Feb 2010 04:25 PM PST

Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia berumur tidak kurang dari 18 tahun yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan-jawatan berikut, keutamaan akan diberi kepada rakyat negeri Perak Darul Ridzuan. 1. JURUTERA AWAM (Gred J41) 2. PENOLONG PEGAWAI TADBIR (Gred N32) 3. PENOLONG PEGAWAI KESIHATAN PERSEKITARAN (Gred U32) 4. PENOLONG PEGAWAI PERANCANG BANDAR & DESA (Gred J29) 5. PENOLONG JURUAUDIT (Gred W27) 6. [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Batu Pahat (MPBP)
  2. Jawatan Kosong di Majlis Daerah Tumpat, Kelantan
  3. Jawatan Kosong Majlis Daerah Yong Peng


Jawatan Kosong Yayasan Islam Negeri Kedah

Posted: 09 Feb 2010 04:23 PM PST

Yayasan Islam Negeri Kedah mempelawa WARGANEGARA MALAYSIA yang berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh iklan adalah dipelawa memohon bagi mengisi kekosongan jawatan berikut :- 1. Ahli Farmasi Syarat Kelayakan: i.Ijazah dalam bidang Farmasi atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan dan telah berdaftar dengan Lembaga Farmasi Malaysia; ii.Lulus Bahasa Malaysia (termasuk ujian lisan) pada peringkat SPM iii.Sedia [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Majlis Agama Islam Kedah Darul Aman
  2. JAWATAN KOSONG JABATAN ZAKAT NEGERI KEDAH
  3. Jawatan Kosong Yayasan Selangor


FELDA – Pengurus Kedai D’Mart (Minima SPM)

Posted: 09 Feb 2010 04:22 PM PST

WARGANEGARA MALAYSIA yang berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh iklan adalah dipelawa memohon bagi mengisi kekosongan jawatan berikut :- 1. Pengurus Kedai Penempatan: Ditempatkan di Kedai-Kedai Runcit di dalam Rancangan-Rancangan Felda dan Di Bandar-Bandar Di atas Logo D’Mart. Kelayakan: Minimum SPM atau SPMV dengan 4 Kredit termasuk Bahasa Malaysia dan Matematik Umur: Tidak melebihi 23 tahun / Masih Bujang Cara [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Felda Holdings Bhd
  2. Jawatan Kosong di Felda Holdings Bhd
  3. Jawatan Kosong di FELDA


Jawatan Kosong Percetakan Nasional Malaysia Berhad (PNMB)

Posted: 09 Feb 2010 04:18 PM PST

If you are interested in joining us and working at PNMB, check this page regularly where details of job opportunities will be posted from time to time. Position Job Status Closing Date FINANCE MANAGER (PNMB Kuala Lumpur)  Permanent 28/02/2010 SETIAUSAHA  Permanent 15/02/2010 To apply: Please download and fill up the APPLICATION FOR EMPLOYMENT FORM and send it to us. Or contact us [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Percetakan Nasional Malaysia Berhad (PNMB)
  2. Jawatan Kosong Percetakan Nasional Malaysia Berhad (PNMB)
  3. Jawatan Kosong Percetakan Nasional Malaysia Berhad (PNMB)


No comments:

Post a Comment