Jobsmalaysia.info - Jobs Vacancy | Jawatan Kosong Kerajaan | Swasta 2009

Jobsmalaysia.info - Jobs Vacancy | Jawatan Kosong Kerajaan | Swasta 2009


Jawatan Kosong Lembaga Promosi Kesihatan Malaysia (LPKM)

Posted: 07 Feb 2010 07:01 AM PST

Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan di Lembaga Promosi Kesihatan Malaysia (LPKM), Kementerian Kesihatan Malaysia. 1. PENOLONG PEGAWAI TADBIR (GRED N27) Syarat Lantikan Calon bagi lantikan hendaklah memiliki kelayakan seperti berikut:- a) Warganegara Malaysia b) Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Lembaga Tembakau Negara (LTN)
  2. Jawatan Kosong Lembaga Muzium Negeri Pahang
  3. Jawatan Kosong Lembaga Minyak Sawit Malaysia (MPOB)


Jawatan Kosong Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM)

Posted: 07 Feb 2010 06:59 AM PST

Kami memerlukan Warganegara Malaysia yang berkelayakan, komited dan berdedikasi untuk berkhidmat di Universiti Kebangsaaan Malaysia bagi jawatan-jawatan seperti berikut: 1. PEREKA (Gred B41) Syarat Lantikan: Mempunyai bakat, kebolehan dan daya kreativiti; DAN i. mempunyai pengalaman yang telah terbukti dan diakui mutunya dalam bidang seni reka dan / atau seni lukis; DAN ii. Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Pejabat Pembangunan, Universiti Teknologi Mara (UiTM)
  2. Jawatan Kosong Majlis Daerah Kuala Krai
  3. Jawatan Kosong Kolej Universiti Islam Melaka (KUIM)


Jawatan Kosong Majlis Peperiksaan Malaysia

Posted: 07 Feb 2010 06:54 AM PST

Majlis Peperiksaan Malaysia ialah sebuah Badan Berkanun di bawah Kementerian Pelajaran Malaysia ingin mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan-jawatan tetap seperti berikut: 1.Pegawai Peperiksaan (Gred DG41) 2.Penolong Pegawai Peperiksaan (Gred DGA32) DOWNLOAD IKLAN DOWNLOAD BORANG PERMOHONAN CARA MEMOHON: (i) Borang Permohonan MPM 1 boleh diperolehi daripada Majlis Peperiksaan Malaysia, Bahagian Pengurusan Personel dan [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Selayang
  2. Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Seremban
  3. Jawatan Kosong Majlis Bandaraya Kuala Terengganu


Jawatan Kosong Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL)

Posted: 07 Feb 2010 06:53 AM PST

Permohonan adalah dipelawa daripada WARGANEGARA MALAYSIA yang berkelayakan bagi memohon jawatan berikut:- A. JAWATAN YANG DITAWARKAN [ [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL)
  2. Jawatan Kosong Dewan Bandaraya Kuala Lumpur
  3. Jawatan Kosong Majlis Bandaraya Kuala Terengganu


Jawatan Kosong Kolej Poly-Tech MARA

Posted: 07 Feb 2010 06:51 AM PST

Kolej Poly-Tech MARA Sdn. Bhd mempelawa calon2 warganegara Malaysia yang berkelayakan, dedikasi dan komited untuk mengisi kekosongan jawatan berikut di Kolej Poly-Tech MARA Kota Bharu, Kelantan 1. Pensyarah Kejururawatan 2. Penolong Pensyarah Kejururawatan (Clinical Instructor DOWNLOAD IKLAN Permohonan Calon2 yg mempunyai kelayakan dipelawa utk mengemukakan permohonan dgn melampirkan salinan dokumen yg disahkan seperti beriut: a) Resume & gambar b) salinan IC c) Salinan [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Kolej Universiti Islam Melaka
  2. Jawatan Kosong Kolej Yayasan Melaka
  3. Jawatan Kosong Kolej Islam Sains & Teknologi


Jawatan Kosong Kementerian Dalan Negeri

Posted: 07 Feb 2010 06:42 AM PST

JAWATAN : PEMANDU KENDERAAN GRED R3 Download Cara Memohon dan Download Iklan Jawatan. Enam belas (16) kekosongan :- i. Tiga (3) jawatan di Putrajaya ii. Satu (1) jawatan di Kedah iii. Lima (5) jawatan di Johor iv. Dua (2) jawatan di Terengganu v. Dua (2) jawatan di Pahang vi. Tiga (3) jawatan di Sabah CARA MEMOHON (i) Hanya permohonan online sahaja akan diterima. Permohonan boleh [...] No related posts.


No comments:

Post a Comment