Jobsmalaysia.info - Jobs Vacancy | Jawatan Kosong Kerajaan | Swasta 2010

Jobsmalaysia.info - Jobs Vacancy | Jawatan Kosong Kerajaan | Swasta 2010


Jawatan Kosong Tenaga Nasional Berhad (TNB)

Posted: 05 May 2010 07:17 AM PDT

IKLAN 1 Iklan Kekosongan Jawatan – Juruteknik T/Biasa ‘B’ Gred TT09 (Elektrik) Warganegara Malaysia yang berkelayakan adalah dipelawa untuk mengisi kekosongan jawatan yang dinyatakan di Bahagian Pembahagian TNB di seluruh Semenanjung Malaysia. Syarat-syarat kelayakan adalah seperti berikut: - Warganegara Malaysia - Lulusan Sijil atau Diploma dalam bidang Kejuruteraan Elektrik (Kuasa) atau Elektrik & Elektronik dari Politeknik tempatan [...] No related posts.


Jawatan Kosong FELDA Holdings Berhad

Posted: 04 May 2010 05:19 PM PDT

  Dengan tekad untuk mengembangkan perniagaan kami di peringkat antarabangsa, kami ingin menjemput warganegara Malaysia yang layak dan dinamik untuk mengisi jawatan berikut: 1.INSPEKTOR POLIS BANTUAN 2.TAX SENIOR EXECUTIVE 3.OPERATOR PENGELUARAN 4.PEMANDU LORI 5.MAINTENANCE EXECUTIVE / JUNIOR MAINTENANCE EXECUTIVE 6.MARKETING AND SALES EXECUTIVE 7.EKSEKUTIF JUALAN TIKET 8.EKSEKUTIF JUALAN SILA KLIK PADA JAWATAN UNTUK MAKLUMAT LENGKAP CARA MEMOHON: Calon-calon yang berminat dipelawa menghantar resume yang lengkap dengan menyatakan [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Felda Holdings Bhd
  2. Jawatan Kosong di Felda Holdings Bhd
  3. Jawatan Kosong di FELDA


Jawatan Kosong Perzim Heritage

Posted: 04 May 2010 05:16 PM PDT

Perzim Heritage adalah anak syarikat Perbadanan Muzium Melaka (PERZIM). Calon yang berkelayakan dipelawa [...] No related posts.


Temuduga Terbuka di Malaysia Airport Holding Berhad

Posted: 04 May 2010 05:14 PM PDT

Pembantu Keselamatan Penerbangan Tarikh : 8 mei 2010 Masa: 8.00am – 12.00 pm Tempat:     Malaysia Airport Holdings Berhad,Corporate Office, Persiaran Korporat KLIA 64000 KLIA, Sepang . Selangor DOWNLOAD IKLAN Malaysia Airport Holdings Berhad mempelawa rakyat Malaysia yang berminat dan mempunyai kelayakan yang sesuai untuk mengisi kekosongan jawatan seperti di bawah di Lapangan2 Terbang seluruh [...] Related posts:
  1. Temuduga Terbuka KL Airport Services Sdn Bhd
  2. Temuduga Terbuka di PERODUA
  3. Temuduga Terbuka di PERODUA


Jawatan Kosong Kolej Poly-Tech MARA

Posted: 04 May 2010 05:13 PM PDT

Kolej Poly-Tech MARA akan melebarkan sayapnya ke Malaysia Timur dengan pembukaan kampus cawangan terbaharu di semporna, Sabah, Seiring dengan perkembangan ini, perbagai peluang kerjaya menanti anda di KPTM Jawatan : 1. Pensyarah (Pelbagai) 2. Eksekutif (Pelbagai) 3. Akauntan 4. Juruteknik Komputer 5. Juruteknik (Bangunan & Elektrik) 6. Kerani Akaun 7. Kerani / Pembantu Perpustakaan 8. Pelayan Perpustakaan 9. Penyelia [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Kolej Poly-Tech MARA
  2. Jawatan Kosong Universiti Teknologi MARA Terengganu
  3. Jawatan Kosong Universiti Teknologi MARA Kelantan


Temuduga Terbuka Bank Simpanan Nasional

Posted: 04 May 2010 05:12 PM PDT

TEMUDUGA TERBUKA Tarikh : 8 Mei 2010 (sabtu) Masa: 8.30am – 5.30 pm Tempat : Ibu Pejabat  BSN, lobi Wisma BSN, 117 Jalan Ampang50450 Kuala Lumpur DOWNLOAD IKLAN Warganegara Malaysia yang bersemangat , yakin diri , bermotivasi serta berminat membina kerjaya bersama BSN dipelawa untuk menjadi sebahagian daripada warga BSN. Kami memerlukan individu2 yang bersesuaian dan [...] Related posts:
  1. Temuduga Terbuka Malaysia Airline
  2. Jawatan Kosong Bank Simpanan Nasional (BSN)
  3. Jawatan Kosong Bank Simpanan Nasional


Jawatan Kosong Kolej Islam Sains dan Teknologi (KIST)

Posted: 04 May 2010 05:12 PM PDT

Jawatan Kosong Terkini di KIST Group Holdings Sdn Bhd 1) PENSYARAH BAHASA INGGERIS Kelayakan: Bachelor Degree in English Language and Literature yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi-institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. 2) PENYELIA KOLEJ KEDIAMAN PELAJAR Kelayakan: Calon sekurang-kurangnya memiliki Diploma; Sihat tubuh badan; Berumur 21 tahun ke atas dan tidak melebihi 55 tahun; Boleh berkomunikasi dan [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Kolej Islam Sains dan Teknologi (KIST)
  2. Jawatan Kosong di Kolej Islam Sains dan Teknologi (KIST)
  3. Jawatan Kosong Kolej Islam Sains & Teknologi


Jawatan Kosong Lembaga Urus Air Selangor (LUAS)

Posted: 04 May 2010 05:12 PM PDT

Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) mempelawa Warganegara Malaysia (keutamaan diberi kepada rakyat DYMM Sultan Selangor) yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan-jawatan berikut:- 1. JURUTERA J41 2. PEGAWAI PERANCANG BANDAR DAN DESA J41 3. PEGAWAI KAWALAN ALAM SEKITAR C41 4. PEGAWAI UNDANG-UNDANG L41 5. PEGAWAI TADBIR N41 6. AKAUNTAN W41 7. PEGAWAI PENERANGAN S41 8. PENOLONG [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong di Lembaga Urus Air Selangor (LUAS)
  2. Jawatan Kosong Lembaga Pelabuhan Bintulu
  3. Jawatan Kosong Majlis Agama Islam Selangor


No comments:

Post a Comment