Jobsmalaysia.info - Jobs Vacancy | Jawatan Kosong Kerajaan | Swasta 2009

Jobsmalaysia.info - Jobs Vacancy | Jawatan Kosong Kerajaan | Swasta 2009


Jawatan Kosong BERNAMA

Posted: 18 Feb 2010 07:05 AM PST

BERNAMA, the Malaysian National News Agency, the market leader in screen-based services, invites suitably qualified Malaysians to fill the following position : CADET REPORTER Qualifications: Candidates should possess a Degree in Journalism or Mass Communication (Hons) recognized by the Government or any other equivalent qualification; and Credit in Bahasa Malaysia (including a pass in Oral test) in Sijil [...] Related posts:
  1. Jawatan kosong Pertubuhan Berita Nasional Malaysia (BERNAMA)
  2. Jawatan Kosong BERNAMA
  3. Jawatan Kosong Pertubuhan Berita Nasional Malaysia (BERNAMA)


Jawatan Kosong Jabatan Pembangunan Sumber Manusia Negeri Sabah

Posted: 18 Feb 2010 07:04 AM PST

Permohonan adalah dipelawa untuk mengisi kekosongan jawatan Pemandu Kenderaan Bermotor, Gred R3 di Jabatan Pembangunan Sumber Manusia Negeri Sabah. Untuk maklumat lanjut, sila klik di sini. Tarikh Tutup : 19 Februari 2010 Related posts:Jawatan Kosong Pembangunan Sumber Manusia Berhad Jawatan Kosong di Universiti Teknologi MARA, Sabah Kementerian Sumber Manusia – Program Penempatan Pekerjaan (3P) Related posts:
  1. Jawatan Kosong Pembangunan Sumber Manusia Berhad
  2. Jawatan Kosong di Universiti Teknologi MARA, Sabah
  3. Kementerian Sumber Manusia – Program Penempatan Pekerjaan (3P)


Jawatan Kosong UiTM Johor

Posted: 18 Feb 2010 07:02 AM PST

Universiti Teknologi MARA Johor dengan ini mempelawa calon-calon Bumiputra Warganegara Malaysia yang berkelayakan dalam bidang-bidang yang berkaitan untuk mengisi kekosongan jawatan TETAP/KONTRAK/SEMENTARA di UiTM JOHOR KAMPUS SEGAMAT bagi memenuhi Wawasan 2020 negara. DOWNLOAD IKLAN DOWNLOAD BORANG PERMOHONAN Setiap permohonan hendaklah dibuat dalam 2 salinan dan MESTILAH disertai dengan salinan kad pengenalan dan sijil-sijil yang disahkan. Sila kemukakan permohonan kepada: Bahagian [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong di UiTM Johor (Jawatan Akademik)
  2. Jawatan Kosong UiTM Perlis
  3. Jawatan Kosong Universiti Teknologi MARA Johor


Jawatan Kosong Yayasan Terengganu

Posted: 18 Feb 2010 07:00 AM PST

Permohonan adalah dipelawa daripada calon-calon yang berkelayakan sahaja bagi memenuhi jawatan berikut:- 1. PEGAWAI TADBIR N41 sila klik pada Download Iklan Jawatan , Download Cara Memohon dan Download Borang Jawatan Kosong Sertakan salinan : (Disahkan) a) Sijil kelayakan akademik. b) Sijil kelahiran. c) Kad Pengenalan. d) Kad Pengenalan Bapa/Ibu sekiranya pemohon lahir di luar Negeri Terengganu. e) Sijil Kerakyatan Negeri Terengganu jika pemohon dan bapanya lahir [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Kerajaan Negeri Terengganu
  2. Jawatan Kosong Majlis Bandaraya Kuala Terengganu
  3. Jawatan Kosong Yayasan Pembangunan Keluarga Terengganu


Jawatan Kosong Majlis Bandaraya Johor Bahru

Posted: 18 Feb 2010 06:58 AM PST

Warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh iklan ditutup adalah dipelawa memohon jawatan-jawatan sebagaimana di bawah. Keutamaan akan diberi kepada rakyat Negeri Johor Darul Ta'zim atau Warganegara Malaysia yang telah menduduki Negeri Johor tidak kurang dari tiga (3) tahun berturut-turut. Jawatan Gred Taraf & Kekosongan Jawatan Pegawai Penguatkuasa : N41 : P1T1 RM 1690.28 - P1T27 RM [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Majlis Bandaraya Johor Bahru
  2. Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Johor Bahru Tengah
  3. Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Johor Bahru Tengah (MPJBT)


Jawatan Kosong JAKIM Cawangan Sabah

Posted: 18 Feb 2010 06:55 AM PST

IKLAN JAWATAN KOSONG NAMA JAWATAN                      :         PENYELIA KELAS AL-QURAN DAN  FARDHU AIN [KAFA] TARAF JAWATAN / GRED      :         KONTRAK   S17 KEKOSONGAN                        :         SELURUH SABAH DOWNLOAD IKLAN DOWNLOAD BORANG PERMOHONAN 2.    CARA-CARA MEMOHON a]       Permohonan hendaklah dibuat dengan menggunakan “Borang C” yang boleh didapati di Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) Cawangan Sabah, Aras 6, Blok A, Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Sabah, Jln. UMS, [...] Related posts:
  1. Jawatan Kosong Jabatan Pembangunan Sumber Manusia Negeri Sabah
  2. Jawatan Kosong di Universiti Teknologi MARA, Sabah
  3. Jawatan Kosong di UiTM Sabah


No comments:

Post a Comment